03-944-9844 | משלוח חינם בקנייה מעל 500 ₪ | מבצעים חמים | אתם קונים אנחנו תורמים! 0

ייעול העבודה במשרד

-

בעולם העבודה מחפשים כל הזמן פתרונות לייעול העבודה ולשיפור תפוקת העובדים. יש מגוון אפשרויות לייעול העבודה במשרד, לדוגמה שיפור והתאמת חללי העבודה לצרכי העובדים וצורת העבודה, הטמעת כלי אוטומציה בארגון, מעבר לעבודה עם תוכנה מתקדמת לניהול משימות, שימוש בתוכנה להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות ועוד. כדי לייעל את העבודה במשרד חשוב לאפיין את סגנון העבודה, צרכי העסק והעובדים, לאפיין לקוחות ולבחון פתרונות שונים לייעול העבודה במשרד.

 

בשלב הראשון חשוב לבצע אבחון ארגוני על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, האבחון כולל מיפוי וניתוח של צורת העבודה ומצב הארגון הנוכחי (תהליך מיפוי מצב קיים). האבחון מקיף היבטים כמו ניתוח עסקי, יעדים, מדדים, תפוקה, הגדרת תפקידים, כוח אדם, מערכות מידע, תהליכים חוצי ארגון, תרבות ארגונית ועוד. בשלב הבא המומחים מייעצים וממליצים למקבלי ההחלטות בעסק על פתרונות ישימים המתאימים לייעול העבודה במשרד. הכנו עבורכם מספר טיפים ופתרונות אפקטיביים לייעול העבודה במשרד שלכם.

 

עוברים לתוכנת ניהול משימות

 

בעסקים רבים עדיין לא עובדים עם תוכנות מתקדמות לניהול משימות, יש מגוון תוכנות מתקדמות המציעות כלים חשובים המבטיחים ייעול משמעותי בתהליכי העבודה וקבלת ההחלטות בעסק. תוכנה לניהול משימות משמשת את כל עובדי ומנהלי המשרד, גם אם חלק מהעובדים עובדים מהבית, נמצאים בעיקר בשטח או שוהים בסניף אחר בארץ או בחו"ל.

התוכנה המתקדמת מציעה כלים רבים כמו מערכת ניהול משימות המשותפת בין קולגות שונים במשרד, קבלת התראות במייל על שינויים בניהול המשימות, תזכורות, כלי לתכנון עבודה יומי/שבועי או חודשי, רשימת משימות מקוונת ועוד. חשוב לציין כי עובדי המשרד יכולים להתחבר למערכת ניהול משימות מכל מקום, גם באמצעות הנייד שלהם.

 

בוחרים תוכנה נוחה להפקת חשבוניות דיגיטליות

 

תוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות חוסכת משאבים רבים ומייעלת את העבודה במשרד. בעזרת התוכנה המתקדמת ניתן להפיק מסמכים חשבונאיים שונים, לעקוב אחר הגבייה מלקוחות, להפיק דוחות ייעודיים ולשפר את השירות ללקוחות.

התוכנה ידידותית למשתמש ונוחה לתפעול, אין צורך בידע בהנהלת חשבונות, יש במערכת כלי ניהול ואוטומציה, ובנוסף העסק זוכה לתדמית של חברה ירוקה מאחר ולא מדפיסים חשבוניות ואין צורך ללכת לדואר.

 

עיצוב וריהוט המשרד כפתרון לייעול העבודה

 

אחד הפתרונות המוכחים לייעול העבודה הוא באמצעות שיפור חללי העבודה והתאמת העיצוב וסביבות העבודה במשרד לצרכי ולמאפייני העובדים והמנהלים. ניתן לשדרג את המשרד באמצעות ריהוט משרדי חדש וארגונומי, עם שולחנות עבודה איכותיים ופונקציונליים, פתרונות אחסון לחכמים לשמירה על סדר וארגון, כסאות אורטופדיים המבטיחים ישיבה ממושכת ללא תחלואה ועוד.

 

עיצוב מחדש של המשרד מבטיח מראה מרשים, העברת מסר ברור לעובדים וללקוחות המבקרים במשרד, שיפור בתנאי העבודה, שביעות רצון גבוהה ותחושת מחויבות מצד העובדים המבטיחה שיפור משמעותי גם בתפוקתם וכו'. העיצוב במשרד נחוץ גם מבחינת מיתוג העסק, בידול ממתחרים ויצירת רושם טוב יותר על הלקוחות המגיעים למקום.

 

הזמנת ציוד משרדי מספק אחד

 

פתרון יעיל לייעול העבודה במשרד הוא הזמנת ציוד משרדי מספק אחד. במקום הזמנות מספקים שונים מרכזים את ההזמנה אצל ספק אמין ומוכר, וניתן לקבל ממנו מענה מדויק וזול יותר לחומרים מתכלים, ציוד משרדי רגיל, מיכון משרדי, ריהוט ועוד. כדאי להזמין ציוד, ריהוט ומיכון משרדי באופן מרוכז ומספק מוביל ואמין, כך חוסכים עלויות ומייעלים את העבודה.

סגור פופאפ
סגור פופאפ
הרשמו עכשיו לדיוור
We Like You Tooooo
נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים, הטבות ומבצעים מפנקים

נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA