03-944-9844 | משלוח חינם בקנייה מעל 500 ₪ | מבצעים חמים | אתם קונים אנחנו תורמים! 0

קטלוג ריהוט משרדי עם אלפי מק"טים בלעדיים

-

בחירת ציוד משרדי מחייבת היכרות עם הקטלוג המעודכן שיש בו מק"טים בלעדיים ואיכותיים. בנוסף, כדאי להכיר את ההבדל בין המשרד הבנאלי לבין המשרד הייחודי ולהביא בחשבון שיקולים של ארגונומיה, תנאי לחץ וכמובן מיתוג. הנה המדריך המלא

ציוד משרדי במשרד הבנאלי

לא כל כסא משרדי אורטופדי נראה אותו דבר או מתפקד באופן זהה. במקום עבודה בנאלי יכול כמובן להיות ריהוט משרדי שכולל ארון משרדי, אבל רצוי לתת עדיפות לציוד מיוחד ואיכותי. הסיבה לכך היא שהריהוט משפיע על הביצועים של עבודה במשרד לא פחות מהכישורים של העובדים.

בתוך קטלוג ריהוט משרדי היא בציוד בסיסי כמו שולחנות עבודה, כיסאות, ארונות תיוק והתקנים טכנולוגיים בסיסיים כמו מחשבים, מדפסות וטלפונים. בחירת הריהוט והציוד במשרדים אלה מונעת בדרך כלל על ידי איזון של עלות-תועלת, פונקציונליות ועמידות.

סוגי משרדים שמשתמשים בציוד משרדי רב

סוגים מסוימים של משרדים הם עתירי ציוד יותר מאחרים ויש בהם גם מקרר משרדי וגם שולחן משרדי לצד כיסא משרדי איכותי. לדוגמה, משרדי עורכי דין, אולפני אדריכלות וחברות טכנולוגיה דורשים לעתים קרובות מגוון רחב של ציוד משרדי. משרדי עורכי דין, למשל, זקוקים למערכות תיוק נרחבות בשל נפח המסמכים הרב שהם מטפלים בהם. סטודיו לאדריכלות דורש שולחנות כתיבה גדולים או טבלאות שרטוט, מחשבים מתקדמים ומדפסות המסוגלות להפיק הדפסות בפורמט גדול.

חברות טכנולוגיה עם משרד הייטק, לעומת זאת, עשויות לבחור קטלוג ריהוט משרדי עם עדיפות לציוד מחשוב מתקדם, צגים מרובים לכל מנהלת משרד הייטק ותחנת עבודה כדי לשפר את הפרודוקטיביות. בסביבות של משרד החינוך או משרד הרישוי וגם משרד הפנים, הכמות והאיכות של ציוד משרדי לעסקים יהוו חלק בלתי נפרד מזרימת העבודה היומיומית והיעילות הכוללת.

לקנות מעסק חברתי או מיד שנייה?

רכישת ריהוט משרדי יד 2 מהווה הזדמנות לעשות בחירות אחראיות חברתית. קנייה של שולחן משרדי פינתי למשל מעסקים חברתיים, שהן חברות שמטרתן לפתור בעיות חברתיות באמצעות המודלים העסקיים שלהן, יכולה לתרום להשפעות חיוביות שונות.

לחילופין, בחירה בציוד משרדי יד שנייה יכולה להיות גם כלכלית וגם ידידותית לסביבה. גישה זו לא רק מפחיתה את הפסולת אלא גם מאריכה את מחזור החיים של המוצרים. בבחירה בין ציוד חדש כמו שולחן משרדי מעוצב לבין פריטי יד שנייה, השיקולים כוללים את הצרכים הספציפיים של המשרד, מגבלות תקציב והשפעה רצויה על הסביבה והחברה.

ציוד משרדי ארגונומי לעבודה יעילה ושמירה על הבריאות

ארגונומיה משחקת תפקיד משמעותי בתוך קטלוג ריהוט משרדי, תוך התמקדות בעיצוב חללי עבודה וציוד המתואמים לצרכים הפיזיים של המשתמשים. ציוד משרדי ארגונומי, כגון כסאות משרדיים אורטופדיים עם תמיכה מותנית מתאימה, שולחנות כתיבה מתכווננים ומעמדים למוניטור, נועד להפחית עומס, למנוע פציעות ולהגביר את הנוחות במהלך העבודה.

התמקדות זו בארגונומיה לא רק משפרת את רווחת העובדים אלא גם תורמת ליעילות ולפרודוקטיביות רבה יותר. מעסיקים מכירים יותר ויותר ביתרונות ארוכי הטווח של השקעה בפתרונות ארגונומיים, שכן הם תורמים להפחתת היעדרויות הקשורות לבריאות ולשיפור שביעות הרצון הכללית בעבודה.

משרות עבודה משרדית תחת לחץ

בסביבות משרדיות בלחץ גבוה, הפריסה והציוד יכולים להשפיע באופן משמעותי על רמות הלחץ והפרודוקטיביות של העובדים. משרדים שנועדו לטפל בעבודות מתח גבוהות משלבים לרוב אלמנטים המקדמים מיקוד, יעילות ורגיעה מדי פעם. זה כולל ריהוט נוח ותומך, פתרונות לביטול רעשים ואזורים המיועדים להפסקות קצרות. הקטלוג של חנות לציוד משרדי מתוכנן כדי להבטיח אמינות ומהירות, להפחית את התסכול של בעיות טכניות או חוסר יעילות.

שולחן משרדי כחלק ממיתוג מעסיק ולסביבת עבודה אפקטיבית

הבחירה בשולחנות המשרד יכולה להיות השתקפות של המותג והתרבות של החברה. ריהוט משרדי מעוצב משקף את ערכי החברה ותורם באופן חיובי למיתוג המעסיק. לדוגמה, חברה שמעריכה חדשנות ויצירתיות עשויה לבחור שולחנות כתיבה מודרניים ומודולריים שניתן להגדיר מחדש בקלות.

בנוסף, הפונקציונליות של השולחן במתן סביבת עבודה אפקטיבית היא בעלת חשיבות עליונה. זה כולל שיקולים של גודל, פתרונות אחסון והתאמה לצרכים טכנולוגיים.

איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך?

אנחנו במאה אחוז עושים מאמצים לבנות קהילה של עסקים קטנים ובינוניים ולהמשיך לפעול במלוא המרץ כעסק חברתי בישראל. המודל שלנו פשוט, ההתקשרות איתנו אפילו יותר.

אנו "נתפור" עבורך את כל הציוד הדרוש לעסק שלך בתהליך רכש פשוט וקל. בנוסף לכך נוכל יש אצלנו חבילות מתחדשות שניתן להצטרף אליהם כמנויים ללא עלות במידה ובעסק נדרש ציוד משרדי באופן קבוע.

כמו כן, ניתן להזמין ציוד ממותג ע"פ ספר המותג שלכם, מוצרי קידום מכירות קטנים אך משמעותיים שיכולים להישאר בכל משרד או עסק. ואמרנו כבר שאנחנו עסק חברתי ככה שהלקוחות אצלנו הם כבר מזמן חברים המרוויחים גם שיווק "פה לאוזן" ויחס משפחתי.

דפים למדפסת, מדפסות, טיונרים וציוד מתכלה, כיסאות משרדיים, מגוון שולחנות ועמדות עבודה, כלי כתיבה ועוד. אותם תקבלו עד בית העסק.

כספק ציוד משרדי לעסקים רבים למדנו המון על הצרכים שקורים בזירה העסקית ובכל קנה מידה החל מעצמאיים ופרילנסרים ועד לעסקים המעסיקים עד 100 עובדים. חרטנו על הדגל למכור מוצרי משרד איכותיים במחירים תחרותיים ולתרום מחצית מהרווחים מכל קנייה לטובת הקהילה! וכך יותר מתמיד יצרנו בעזרת מאות לקוחות כלכלה מעגלית הוגנת ואת היכולת לעזור לקהילה.

בשורה תחתונה, בעלי עסקים הרוכשים מאיתנו מקבלים שירות חברותי בגובה עיניים ובמחירים הוגנים וגם משפיעים על חיי הקהילה בצורה ישירה ואמיתית.

 

עיצוב פנים למשרד בוטיקי וחדשני

משרדים כאלה שואפים לעתים קרובות ליצור אמירה עם העיצוב שלהם, המשקף את הזהות הייחודית ואת הלך הרוח היצירתי של העסק. זה עשוי לכלול רהיטים בהתאמה אישית, ערכות צבעים נועזות ובחירות פריסה ייחודיות המטפחות שיתוף פעולה ויצירתיות.

שימוש בחומרים לא שגרתיים, מיצבי אמנות ופתרונות תאורה חדשניים יכולים גם הם לתרום ליצירת סביבה מעוררת השראה. במסגרות אלו, העיצוב אינו עוסק רק באסתטיקה אלא גם ביצירת חלל המעורר חדשנות ונותן את הטון לתרבות העבודה.

מיכון משרדי אמין מהמותגים המובילים

ציוד מיכון משרדי אמין מסופק לרוב על ידי מותגים מובילים בתעשייה, וכולל פריטים כמו מדפסת משרדית, מכונת צילום למשרד, סורקים והתקני תקשורת. מותגים אלה נבחרים בדרך כלל בשל המוניטין שלהם באמינות, טכנולוגיה מתקדמת ושירות לקוחות.  ציוד משרדי לעסקים צריך להיות ידידותי למשתמש, ניתן לשילוב בקלות עם מערכות משרדיות אחרות ומסוגל להתמודד עם עומס העבודה הנדרש.

הפעולות הנפוצות ביותר בכל משרד

בכל משרד מתבצעות פעולות כמו הדפסה וצילום מסמכים, סריקה, הזנת נתונים ותקשורת באמצעות מיילים ושיחות טלפון. הציוד המשמש לפעולות אלה, אם כן, מהווה את עמוד השדרה של הפונקציונליות המשרדית. תחזוקה שוטפת ועדכונים של ציוד זה חיוניים כדי למנוע שיבושים.

מדפסות ומכונות צילום בהתאמה אישית

מדפסות ומכונות צילום מותאמות לצרכים הספציפיים של משרד. אלה יכולים לנוע ממכונות בעלות קיבולת גבוהה למשרדים עם צרכי הדפסה כבדים ועד מכשירים רב תכליתיים המשלבים הדפסה, סריקה והעתקה עבור חללים קטנים יותר. אפשרויות התאמה אישית עשויות לכלול מהירויות הדפסה שונות, יכולות טיפול בנייר ותכונות מתקדמות כמו הדפסה מאובטחת וקישוריות לרשת.

סגור פופאפ
סגור פופאפ
הרשמו עכשיו לדיוור
We Like You Tooooo
נרשמים ומקבלים עדכונים שוטפים, הטבות ומבצעים מפנקים

נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA